BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 6 December 2011

Sejenak Bersama Cikgu Masaniah

Masaniah Binti Ahmad D20102047009


‘Sekapur Sirih,Seulas Pinang’
                                                                                      

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua,


Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.




Berjumpa kita di laman Blok Sejenak Bersama Cikgu Masaniah.Di laman blok ini,eloklah saya memperkenalkan diri saya dahulu.Nama saya Masaniah Binti Ahmad.Saya mengajar  di Sekolah Kebangsaan Tanjong Batu,Tawau Sabah.Saya merupakan salah seorang pelajar yang mengikuti Program Pensiswazahan Guru(PJJ/PPG) di Universiti Pendidikan Sultan Idris dalam bidang Pendidikan Awal Kanak-Kanak.Saya mempunyai pengalaman  selama 17 tahun dalam bidang pendidikan,namun pengalaman mengajar Prasekolah (Pendidikan Awal Kanak-Kanak) masih baru dan segar.Walaubagaimanapun,saya berbesar hati menerima nasihat dan teguran rakan-rakan guru dalam memperbaiki laman Blok Sejenak Bersama Cikgu Masaniah ini.


Terima kasih.

 














No comments:

Post a Comment